Saturday, August 30, 2008

Ramadhan Datang Lagi

MARHABAN YAA RAMADHAN
Bulan dimana nafas kita menjadi tasbih,
tidur kita menjadi ibadah,
amal kita diterima
dan do'a kita di ijabah,
Mata kadang salah melihat....
Mulut kadang salah berucap....
Hati kadang salah menduga.....
Maafkan segala kekhilafan yang pasti ada....
Mohon Maaf Zahir dan Batin Dari Kami Sekeluarga.
Semoga ibadah kita diberkati Allah SWT. Insyallah

4 comments:

KAHERAH said...

Salam Mas...

Salam Ramadhan jugak buat Mas sekuarga di Yanbu... Moga Ramadahan kali ini memberikan kerberkatan dan kerahmatan yg hakiki.Maaf Zahir dan Batin dr segala kesalahan laku dan kata...

Erah

Ejalz said...

selamat menyambut puasa... tahun ni mesia and saudi sambut hari pertama ramadhan sama hari..
insya-allah nanti mas akan rasa kemeriahan berpuasa kat sini.. tapi tak la meriah bila msk bab pasar ramadhan.. ada, tapi tak meriah.. and saya pun tak pergi.. rasanya kaum lelaki yg do all the shopping..
lagi satu tengok kat entry pasal pasar tu... memang ikan kat sini jual kat yg byk macam tu.. so, apa yg saya buat ialah, kongsi dgn jiran2, pakat kena makan ikan yg sama ler.. kalau tak, mau sebulan baru habis makan.. antara semua ikan yang berwarna, ikan kerapu rona merah tu jek yg pernah rasa.. rasa cam ok jek, mcm ikan kerapu biasa ..

Masdihana Hamzah said...

salam ramadhan buat erah di mesia. harap tingkatkan kesabaran dalam menghadapi dugaan berpuasa tanpa suami disisi.. bak kata p.ramlee...dugaaa......

welcome home buat ejalz sekeluarga n selamat menyambut ramadhan.

masih lum hilang penat tu lagi ke... tak pe le rehat le dulu.. nanti kita leh jumpa borak2.

ptg ramadhan cam ni, kepala dah dok putar2 nak wat kuih apa. kalau kat mesia, leh gi pasar ramadhan beli popia basah ke, kuih cara ke... huhuhu

as said...

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN UNTUK AKAK DAN FAMILY...