Monday, August 4, 2008

Seminggu di Yanbu, KSA


Dalam masa seminggu kami disini, banyak juga tempat sudah kami tinjau. Adjust time dan mata cuma dua tiga hari sahaja. Lepas tu dah boleh jalan-jalan keliling Yanbu ikut family Kak Ina. Mmmm..... Dua beranak ni memang dah kaki jalan. Nak buat macam mana. Duduk rumah macam panas je..... Layankan je le abah ooiiii....

1 comment:

as said...

alhamdullilah,dah semingu...seronok kan..mula-mula ja rasa bosan..nnti dah biasa dengan keadaan tanah arab nih,hati memang jatuh cinta...dulu as pun nak jer rasa balik malaysia,tapi sekarang nih dah rasa tak nak balik malaysia dah..hehe

apapun,yang penting kita berada disisi suami dan anak2 tersayang.akhirnya akak dan alya dapat berada disamping buah hati tersayang ...habis dah rindu-rinduan akak ngan alya :)