Sunday, April 20, 2008

Awana Kijal, Terengganu







Satu malam dalam bulan November 2007, suami aku call dari tempat kerja dia, tanya aku nak ikut dia pergi interview kat Terengganu tak. Eh.... aku apa lagi nak ikut le.. Mungkin kalau aku kerja leceh gak nak ikut suami pergi travel last-last minit macam ni. Nasib baik aku tak kerja lagi. Ikut le.... Aku ingatkan suami aku interview untuk kerja kat Terengganu. Rupa-rupanya interview je kat Terengganu tapi kerjanya kat Arab Saudi. Cam ye je suami aku ni. Sampai Terengganu dalam pukul 10 pagi. Tunggu punya tunggu pukul 6 petang baru turn suami aku interview. We all apa lagi sementara tunggu tu dah 2 kali mandi laut. Alamak suami aku kata dia dapat le kerja kat company Arab ni. Family package lagi. Kalau ada rezeki dalam bulan April atau Mei 2008 start keje kat sana.

1 comment:

Ejalz said...

cantikkan awana kijal... saya pun ada pegi sekali last year before datang sini.. tu pun nasib uncle sponsor bilik (share ngan anak dara dia.. hehe)
rasa macam nak pergi lagi... tapi lagi best kalau ramai2... sbb byk aktiviti boleh buat kan..