Saturday, October 11, 2008

Back To School.

Setelah 2 bulan lebih dok melepak je kat umah tengok kartun, finally petang tadi Alya pergi sekolah dengan semangat baru, beg baru, bekal air baru cuma kasut je kasut lama. Seawal pukul 12.30 t/hari lagi Alya dah siap pakai baju dan tudung. Bila dah siap tu terus le merengek suruh abah anta gi sekolah. " Awal lagi le Alya, sekolah start pukul 2.00 petang" mula le tu ibu mengomel. Semangat betul anak aku sorang ni nak gi sekolah. Harap-harap tak de le drama air mata kat depan sekolah nanti. Lebih kurang pukul 1.15 petang barulah hubby hantar Alya ke sekolah, ikut sekali ialah Uncle Hj. nyer. Aku... hanya dapat hantar sampai depan pintu rumah je. Apa nak buat, dah suratan nyer begitu....... (kurang satu keje, hehehe...relex gak ek dok kat sini)
Pakai kasut princess gi sekolah, beg n bekal air fulla.

Posing jap ngan Uncle Hj. sebelum gi sekolah.

3 comments:

Aisyah said...

untie, alia dah sekolah ye oooh alia mesti suka sekolah baru dia aisyah ni tak sekolah lagi aisyah boaring lah duduk rumah jer

yann said...

wah bestnyer..kak alia dh masuk skolah..musti best kt skolah baru..next sem la baru syasya gi skolah..hehehe

leman said...

Abah rindu la kat anak abah kalau gi sekolah... Nasib baik abah kerjaa!!