Friday, April 17, 2009

Saat Ini....

Hari ni dah masuk minggu yang ke 39. Pagi tadi lepas subuh, air tuban dah keluar sikit2 tapi tak sakit lagi. Gi hospital, Doktor check jalan lum buka lagi. Disuruhnyer balik..... kalau dah sakit baru le datang. Kalau tak sakit gak, esok pagi kena serah diri.
Tika posting ni ditulis, dah sakit2 gak tapi tak kerap sangat. Tunggu le jap2 lagi. Nasib baik le hospital sebelah rumah je. Hai hati ni jangan cakap le Tuhan je yang tau, berdebar2 je... maklumlah dah 6 tahun tak bersalin.
Pada kaum keluarga dan kekawan semua, tolong doa2kan ye semuga ibu n baby selamat. Insyallah.

8 comments:

Dida... said...

lepas bersalin.. balik rumah terus update blog tau.. jgn lupa amik gmbo baby skali.. excited ni.. ehhh... kite lak yg lebih... K lah kak.. kite n uda doakan smoga akak selamat bersalin & dpermudahkan segalanya... baca selawat byk2...

REENAZ said...

Tika comment ditulis, dah bersalin lommmmm???? Nti e-mail yer. Kat ward bw laptop up-date blog.hehehe

KAHERAH said...

Semoga selamat melahirkan...

Mrs Rafiuddin said...

wahhhhhh,dah potong as nihhh..
hehe..
moga semuanya selamat .. :)

cik aa said...

betul tu kak ina...bwk laptop sekali kat wad,masuk labour room pun tak pe..he2

KAHERAH said...

Alhamdulillah tahniah kak ye..dapat seorang puteri yang comel..tahniah dari kami!

yannfuad said...

tahniah.. bby girl ek..
sama la kita.. puteri2
best la alya da ader kawan nk main doll nti.. hiks

inc3 said...

salam.tahniah dr sy dan asben.best nye dapat baby.bila gak nye turn saya ye..huhu.masukan gambo baby dlm blog ye..